Back in black

Kära bloggläsare, opererades för två veckor sedan så har inte uppdaterat alls sedan dess. Har bara ägnat mig åt att bli frisk. Lämnade bara huset för att tröst-shoppa en gång haha. Kanske inte så smart när man har feber men jag kanske är en shoppaholic? Nej då. Mina vänner har stöttat mig och så, utan dem hade det känts tufft. However, är tillbaka nu och ska uppdatera dagligen som vanligt.

Blivit helljus nu. Fick ett ryck efter operationen och ville göra en förändring. Älskar blont hår med lite slingor eller utväxt, något som bryter av lite så det inte blir så plain. Drew Barrymore ser sagolikt vacker ut i denna frisyren, hårfärgen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Välommen tbx! <3

2011-04-28 @ 11:05:04
URL: http://fashionbymk.blogg.se/
Postat av: elin

Äntligen uppdatering, haha :) Håret blev jättefint!

2011-04-28 @ 16:49:30
URL: http://beyondblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0