It's a dog's life

Har inte uppdaterat på länge, ändå har jag så många besökare. Så för er skull ska jag uppdatera er lite.
Jag vill hylla min älskade vovve som har tagit så väl hand om mig det senaste, har haft feber i några dagar och hon verkligen vakar över mig. Hon är jämt vid min sida och håller ständigt kroppskontakt. Så genom snäll och mysig. På morgonen när jag börjar vakna hoppar hon upp i sängen och lägger sig på rygg raklång bredvid mig.  Jag älskar verkligen denna hund. Stina är som en liten ängel och det smärtar mig att behöva åka ifrån henne ibland.

Har gjort riktiga fynd nu det senaste och ska snart dokumentera dem i bloggen så be patient!



Hittade en gammal bild på Missy som jag bara måste visa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0