Stockholm - fördomar

Igår shoppade vi i 7 timmar! Det blev några inköp och jag måste bara säga att jag älskar sommarrean i Stockholm! Det är ojämförbart med andra städer. Det är också alltid lika spännande då man får se det mesta och inget förvånar en. Allt är så självklart. Alla ni som tycker att 08or är brats, fjortisar eller snobbar. Ni har så FEL! Det är underbara människor. Jag menar, vart annars kan man vara precis hur man vill, klä sig hur man vill, tillhöra extrema musikstilar och ingen bryr sig. Den kulturen tycker jag är bara bra och det gör en inte till brats eller wannabe. Jag upplevde inga snobbfasoner. Sen är det inte direkt första gången jag är i sthlm, har bott och bor delvis här. Tycker det är töntigt med fördommar mot storstadsbor. Har träffat på värre personer i lilla Falköping och små orter runt om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0