Borta bra men hemma bäst?

Just nu befinner man sig i Stockholm med syrran. när jag sitter här vid datan kan jag inte sluta undra hur jag hamnade här egentligen, jag har blodsband från många håll och kanter i Sverige och har själv bott i 5 olika städer. Just nu bor man i Falköping, och det är stor skillnad på Stockholm och Falköping. Det är som dag och natt! Men det är skönt med variation och lite luftombyte. Man vet ju inte vad man har förrän man är ifrån det. Så lite hemlängtan finns det allt men det är kul att hälsa på farsan och alltid kul att befinna sig i Sveriges vackra huvudstad. Imorgon ska vi ut på stan och träffa Sara, det blir nog lite shopping. Anyway, take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0