Höst/ vinterskor

Det känns som om det är höst redan. Trots det soliga vädret, är inte det sorgligt? Jag har till och med köpt vinter och höstskor. Detta kändes nödvändigt eftersom jag hela förra vintern frös. Ne nu är det inget fjant denna vintern, jag har bestämt mig! Jag tänker inte frysa eller få blöta fötter. Det måste ju vara ett av det vidrigaste som finns i fotväg? Att efter man envist vandrat runt i snön med skor som man tänker "borde" tåla lite snö och slask ta av sig dom? Kalla, blöta sockar är resultatet och det känns som om det tar längre tid att återhämta sig ifrån än ett getingstick.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller verkligen med!

2010-08-22 @ 21:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0