The battle of the beasts

Köpte idag ett leave-in balsam eftersom jag har gjort slingor i håret och det gör att håret känns lite torrare än i vanliga fall. Detta var väl rekommenderat av frisören jag pratade med och jag har själv testat joicos produkter innan, bl.a. deras silvershampo som är jätte bra! Det rekommenderar jag varmt till dig som vill tona ner gula toner i håret.
 Har tidigare testat leave-in balsam från KMS, den är underbar och doftar vanilj. Tänkte jämföra dem nu när mitt hår snart torkat. Må bästa produkt vinna!

Joico leave in balsam för torrt hår kostar 195:-
KMS kostar 235:- hos frisören.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

älskar joicos produkter :D

2011-02-01 @ 18:40:34
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0