Det finns ingen genväg

Det finns ingen genväg till framgång, vare sig det gäller kärlek, jobb, skola eller vänskap. Man kan fuska, fejka, eller spela men i slutändan så motarbetar du bara dig själv. Låt dig själv vara du och bli accepterad för den du är och det du gör. Hur stolt kan jag vara över mig själv om jag fuskar till mig ett mvg på en uppsats? ( Vem har inte fuskat nån gång ) Nej, det är bättre att vara ärlig mot sig själv och andra. Då anser jag att man kan vara stolt. 
Skolan börjar snart och man längtar redan till nästa lov. Men ska satsa i år. 

Det är som att bestiga ett berg, det krävs mycket slit och hårt arbete för att nå till toppen..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0