Grovt bröd smakar mögel!

Ja , jag tycker att de grova brödsorter jag ätit, deras kanter smakar mögel! Dom är fruktansvärt torra och har en besk möglig smak, och tro mig, jag har ätit mögel. Mögligt bröd alltså, inte av vilja egentligen. Undrade varför det smakade skit och så kollade jag på mackan så var den möglig. Kan lova att det är samma smak jag känner när man tuggar på kanterna. Så härmed fastställer jag att den mesta smaken sitter i kanterna, som är ett "känt ordspråk" Men det behöver inte vara den godaste smaken vill jag tillägga.


Kommentarer
Postat av: cissi - frisör&nagelteckonolog

du kanske är ptc? ;)

2010-10-18 @ 17:44:37
URL: http://ceciliatimonen.blogg.se/
Postat av: Mia

ptc ? (A) ;D

2010-10-18 @ 18:28:23
URL: http://moili.blogg.se/
Postat av: cissi

haha det är en gen som gör att man känner starkare smak av viss mat... typ beskt o sånt =) min kompis madde är det! jätte kräsen :s

2010-10-25 @ 19:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0