Adjö pormaskar!

Alla har det. Inga undantag och jag hatar dem. De är så små men ändå så irriterande. Även om de inte syns så vet man ju att de finns där. T-zonen ( haka, näsa, panna ) är det mest utsatta stället och med smink och stress så är det svårt att undkomma dem. Jag har testat ansiktsskrubber, krämer, rengöringar av diverse olika märken men aldrig sett ett riktigt resultat som tömmer pormaskarna och renar huden. Istället har jag bara upplevt en 'ren' känsla. Men vad hjälper det?

Igår hade jag, Diana och Johanna Girls/Spa/night och då hade jag köpt med mig en ansiktsmask av H&M.s egna märke. En som värmde och skulle rengöra porer. Jag trodde inte den skulle hålla det den lovade utan jag ville bara ha en ansiktsmask. Till min stora förvåning hjälpte den om man såg resultat hur den öppnat upp och tömt porerna. Hur kunde detta vara möjligt? H&M.s egna produkt för 20 kr?

Jag rekommenderar denna starkt! Ren, fräsch och len hud på en kvart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0