Frys då!

Har kollat på skor med min syrra och ärligt talat så blir jag förbannad. I de här tiderna i det här landet borde man väl ändå hitta ett par fodrade snygga skor, men nej. Det finns massor med ofodrade fina skor och endast ett fåtal snygga och fodrade. Jag menar är det verkligen värt att få frostskador på tårna för att se bra ut? Så ser man dom jävla uggsen överallt. Fulaste jag vet men dom är ju i alla fall fodrade.

Mitt dilemma slutade med att det blev ett par ynkligt fodrade kängor som jag hoppas håller någorlunda varmt och torrt. Dom var snygga och det vägde tyngre än alla andra fula skor vi hittade. Det måste ju i slutändan ändå vara något man själv trivs i. Ett par extra sockar får det bli om det krisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0