Skadad i svergie - inte så bra trots allt?

Då har man dratts med sin nackskada i nästan exakt tre år. Tre år har det gått utan att någon läkare av alla säkert femtio jag träffat kunnat göra nåt åt det. Men, av fentio är det en som vill och ser mina problem. Men kan inte göra något på grund av att röntgenläkare skrivit så dåligt formulerade röntgensvar. Men det är klart. Det är svårt att ändra sina kollegors utlåtande kanske? Ingen som vågar? Är det inte inom sjukvården man verkligen ska våga stå upp för sina patienter?
Det enda min läkare kan göra är att proppa mig full med värktabletter och så får man gå på sjukgymnastik.

Jag är för övrigt en ung och kry tjej på 19 år, ska jag äta tabletterhela livet nu? Då lär ju dom få ta itu med min lever snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0